Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hårdrock-lyssnare som säsongar i Schweiz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 606390" data-attributes="member: 68190"><p>Har precis kollat igenom vilka band som spelar i Zürich i januari till mars och jag säger bara WOW.</p><p>Band som Lamb of god, August burn Red och Hatesphere är bara några av de som kommer.</p><p></p><p>Utöver det så kommer även bl a Reel Big Fish och Fu Manchu.</p><p></p><p>Min naturliga fråga nu är om det finns några där ute som är sugna att göra mig sällskap? Hör av er till mig då så ser vi till att styra upp några härliga kvällar med öl, gemenskap och framförallt underbar och röjig musik.</p><p></p><p>/Tobbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 606390, member: 68190"] Har precis kollat igenom vilka band som spelar i Zürich i januari till mars och jag säger bara WOW. Band som Lamb of god, August burn Red och Hatesphere är bara några av de som kommer. Utöver det så kommer även bl a Reel Big Fish och Fu Manchu. Min naturliga fråga nu är om det finns några där ute som är sugna att göra mig sällskap? Hör av er till mig då så ser vi till att styra upp några härliga kvällar med öl, gemenskap och framförallt underbar och röjig musik. /Tobbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hårdrock-lyssnare som säsongar i Schweiz?
Tillbaka
Topp