Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hardside > true > q115 > wizard > ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1084797" data-attributes="member: 88096"><p>Se där. Det blev ett par K2 annex 118, (183 men egentligen ca 188).</p><p>Har kört en alpvecka på dem. Jag tycker att de är bra. Nästan lika bra flyt som True och mkt bra att carva med för sin bredd. Nu blev de monterade på rekommenderad linje och det var lite längre bak än jag brukar stå- känns då som att det är lite väl mycket skida framför mig så jag funderar på att frammontera lite. Kan det vara en bra ide och flytta två cm fram från rekommenderad?</p><p></p><p>Åkmässigt tycker jag att de presterar mycket bra men de är lite motvilliga till att drifta. Men kanske är det priset man får betala för bra grepp?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1084797, member: 88096"] Se där. Det blev ett par K2 annex 118, (183 men egentligen ca 188). Har kört en alpvecka på dem. Jag tycker att de är bra. Nästan lika bra flyt som True och mkt bra att carva med för sin bredd. Nu blev de monterade på rekommenderad linje och det var lite längre bak än jag brukar stå- känns då som att det är lite väl mycket skida framför mig så jag funderar på att frammontera lite. Kan det vara en bra ide och flytta två cm fram från rekommenderad? Åkmässigt tycker jag att de presterar mycket bra men de är lite motvilliga till att drifta. Men kanske är det priset man får betala för bra grepp? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hardside > true > q115 > wizard > ?
Tillbaka
Topp