Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Hardtail downhill?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="industwetrust" data-source="post: 548149"><p>hahaha nu har jag sån tur att jag inte har några barn så jag kan köra som ja vill!!!=)</p><p>Men visst du har rätt o nej jag har inga tips på ht downhill. Av den enkla anledningen att jag inte är av den uppfattningen att downhill körs ht!! Jag har till exempel kört delar av WC spåret i champery o det finns inte en chans att jag skulle åka den ht!! Om nån vill prova så varsågod=) Men om man nu är i tio års åldern som han som frågar är så skulle säker en ht funka skapligt. Det ger ju som sagt bra teknik vad gällande balans o annat o börja med ht!! Men om det är DOWNHILL han är ute efter så är nog tipset att kanske fundera på FS... Och då finns det ju "halvskapliga" beg cyklar runt tio!! </p><p>Det är ett skit det där, har flera kompisar med "små" barn som vill följa med till ex gesunda kläppen o åre och stackarna får dras med cyklar som nästan är tyngre än ens egna!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="industwetrust, post: 548149"] hahaha nu har jag sån tur att jag inte har några barn så jag kan köra som ja vill!!!=) Men visst du har rätt o nej jag har inga tips på ht downhill. Av den enkla anledningen att jag inte är av den uppfattningen att downhill körs ht!! Jag har till exempel kört delar av WC spåret i champery o det finns inte en chans att jag skulle åka den ht!! Om nån vill prova så varsågod=) Men om man nu är i tio års åldern som han som frågar är så skulle säker en ht funka skapligt. Det ger ju som sagt bra teknik vad gällande balans o annat o börja med ht!! Men om det är DOWNHILL han är ute efter så är nog tipset att kanske fundera på FS... Och då finns det ju "halvskapliga" beg cyklar runt tio!! Det är ett skit det där, har flera kompisar med "små" barn som vill följa med till ex gesunda kläppen o åre och stackarna får dras med cyklar som nästan är tyngre än ens egna!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Hardtail downhill?
Tillbaka
Topp