Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Harry Potter Offpist - BILDBEVISET
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngaMartaNilssonFrideborg" data-source="post: 17442" data-attributes="member: 14587"><p>Jag vet en möjlig orsak som också kan vara ett svar.</p><p>Enligt uppgift så säljer Harry Potter merchandise-prylarna skit-dåligt, på gränsen till katastrof. </p><p>Därför finns det säkert en hel del riktigt bra klipp att göra på dessa grejjer. </p><p>Skitsamma, eller hur?</p><p>Filmen var ju iofs helt värdelös, den enda bra film jag sett den sista tiden heter Svarta Pärlor och inte ens den var särskilt bra.</p><p>För övrigt så undrar jag vart all merchandise till den filmen tog vägen?</p><p>Den franska kulturbomben l"Ange Pervers med Lolly PoP försvann också i mediabruset, helt oförtjänt. För att inte tala om collegefilmen la Candidate med Clara Morgane också den filmad ur fransk synvinkel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngaMartaNilssonFrideborg, post: 17442, member: 14587"] Jag vet en möjlig orsak som också kan vara ett svar. Enligt uppgift så säljer Harry Potter merchandise-prylarna skit-dåligt, på gränsen till katastrof. Därför finns det säkert en hel del riktigt bra klipp att göra på dessa grejjer. Skitsamma, eller hur? Filmen var ju iofs helt värdelös, den enda bra film jag sett den sista tiden heter Svarta Pärlor och inte ens den var särskilt bra. För övrigt så undrar jag vart all merchandise till den filmen tog vägen? Den franska kulturbomben l"Ange Pervers med Lolly PoP försvann också i mediabruset, helt oförtjänt. För att inte tala om collegefilmen la Candidate med Clara Morgane också den filmad ur fransk synvinkel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Harry Potter Offpist - BILDBEVISET
Tillbaka
Topp