Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hårt spända pjäxor = Kraftkarl?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 13546" data-attributes="member: 14483"><p>Har om möjligt blivit mer förvirrad och osäker.</p><p></p><p>Att solen och varmare temp skulle få mig att spänna hårdare verkar lite långsökt, branthet och nedfartens svårighetsgrad har dock en inverkan på att blodtillförseln till fötterna stryps. </p><p></p><p>Om nu den sexuella läggningen kan återspeglas så ligger Ace lite risigt till. fortsätter man detta resonemang vad blir då en polare som hjälper en med att spänna upp ett spänne som sitter för hårt och är fastfruset? </p><p></p><p>Kan man spänna hårdare med tunna inneskor och i så fall varför inte ta bort plösen eller avlägsna hela skiten och bara köra i skalet. </p><p>Har utvecklat ett verktyg för att riktig kunna spänna åt fötterna. Tag del av spadskaftet (förutsätter att du brukar spade och att skaftet är ihåligt) och trä den över spännet som du vill dra åt. Nu har du en god hävarm att utnyttja för att pressa ihop pjuckan. </p><p></p><p>Att köra helt utan pjäxor ställer jag mig lite tveksam till. Vad skall man då springa omkring med under after skidor. Jag trodde det var lag på att först gå hem och fräscha upp sig och sedan ta på sig pjäxorna och trä glasögonen lite nonchalant runt halsen, eller varför inte runt armen, för att sedan knalla på after skidor. Hur skulle det se ut alla gick om kring i lågskor. </p><p>Fast man skulle ju dra in lite poäng under liftarna när man brände ned med ett par moonboots på fötterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 13546, member: 14483"] Har om möjligt blivit mer förvirrad och osäker. Att solen och varmare temp skulle få mig att spänna hårdare verkar lite långsökt, branthet och nedfartens svårighetsgrad har dock en inverkan på att blodtillförseln till fötterna stryps. Om nu den sexuella läggningen kan återspeglas så ligger Ace lite risigt till. fortsätter man detta resonemang vad blir då en polare som hjälper en med att spänna upp ett spänne som sitter för hårt och är fastfruset? Kan man spänna hårdare med tunna inneskor och i så fall varför inte ta bort plösen eller avlägsna hela skiten och bara köra i skalet. Har utvecklat ett verktyg för att riktig kunna spänna åt fötterna. Tag del av spadskaftet (förutsätter att du brukar spade och att skaftet är ihåligt) och trä den över spännet som du vill dra åt. Nu har du en god hävarm att utnyttja för att pressa ihop pjuckan. Att köra helt utan pjäxor ställer jag mig lite tveksam till. Vad skall man då springa omkring med under after skidor. Jag trodde det var lag på att först gå hem och fräscha upp sig och sedan ta på sig pjäxorna och trä glasögonen lite nonchalant runt halsen, eller varför inte runt armen, för att sedan knalla på after skidor. Hur skulle det se ut alla gick om kring i lågskor. Fast man skulle ju dra in lite poäng under liftarna när man brände ned med ett par moonboots på fötterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hårt spända pjäxor = Kraftkarl?
Tillbaka
Topp