Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hastighetsmätning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="in_full_bloom" data-source="post: 620083" data-attributes="member: 55501"><p>Det är ju grymt smidigt att ha en mobil med GPS. Det finns en uppsjö av program där ute som gör att du kan se hastighet, åkrutt, exakta koordinater, geotagging, osv osv. Har du ingen GPS inbyggt kan man köpa på typ Teknikmagasinet och köra den via blåtand.</p><p></p><p>Mina vänner och jag körde det en vinter och det fungerade fint! Dessutom kan inte polaren ljuga för det är bara att kolla upp faktan på nätet ang hans rutt, fallhöjd, plats, hastigheter osv.</p><p>Jag har testat wayfinder active, Nokia sportstracker, någon samsung grej, massa 3rd part applicationer osv, alla fungera lika, skillnaden är GPS:en.</p><p></p><p>Smidigt, billigt och funktionellt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="in_full_bloom, post: 620083, member: 55501"] Det är ju grymt smidigt att ha en mobil med GPS. Det finns en uppsjö av program där ute som gör att du kan se hastighet, åkrutt, exakta koordinater, geotagging, osv osv. Har du ingen GPS inbyggt kan man köpa på typ Teknikmagasinet och köra den via blåtand. Mina vänner och jag körde det en vinter och det fungerade fint! Dessutom kan inte polaren ljuga för det är bara att kolla upp faktan på nätet ang hans rutt, fallhöjd, plats, hastigheter osv. Jag har testat wayfinder active, Nokia sportstracker, någon samsung grej, massa 3rd part applicationer osv, alla fungera lika, skillnaden är GPS:en. Smidigt, billigt och funktionellt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hastighetsmätning
Tillbaka
Topp