Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hata fotboll!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterHakansson" data-source="post: 1103042" data-attributes="member: 165826"><p>Jag förstår inte heller vad som är så fantastiskt med fotboll eller sporthysteri över huvud taget. Jag missar nog meningen med livet över huvud taget,eftersom det verkar engagera så många, så går jag nog miste om meningen med livet. Stackars mig. </p><p></p><p>Jag kan förstå att sporten kan vara nyttig för de unga som kan intressera sig för annat än stillasittande destruktiva dataspel och i stället röra på sig. Satsa mer på bredden i alla ”sporter” och meningsfulla aktiviteter istället. </p><p></p><p>Men varför skall ni”sponsra” mångmiljonärer, vars kanske enda talang är att springa runt på en fotbollsplan och jaga en boll. Är detta för att nära drömmen hos barn och vuxna som aldrig kommer att närma sig detta mål?</p><p></p><p>Det går ju att bli rik lycklig och berömd på mycket annat, som musik, kulturell verksamhet. entreprenörsverksamhet, m. m.</p><p></p><p>Jag tycks vara ensam om att tycka att fotboll är tråkigt, enahanda och överexploaterat.</p><p></p><p>Snälla svämma inte över media med denna tvångsmatning av fotboll och sportevenemang.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterHakansson, post: 1103042, member: 165826"] Jag förstår inte heller vad som är så fantastiskt med fotboll eller sporthysteri över huvud taget. Jag missar nog meningen med livet över huvud taget,eftersom det verkar engagera så många, så går jag nog miste om meningen med livet. Stackars mig. Jag kan förstå att sporten kan vara nyttig för de unga som kan intressera sig för annat än stillasittande destruktiva dataspel och i stället röra på sig. Satsa mer på bredden i alla ”sporter” och meningsfulla aktiviteter istället. Men varför skall ni”sponsra” mångmiljonärer, vars kanske enda talang är att springa runt på en fotbollsplan och jaga en boll. Är detta för att nära drömmen hos barn och vuxna som aldrig kommer att närma sig detta mål? Det går ju att bli rik lycklig och berömd på mycket annat, som musik, kulturell verksamhet. entreprenörsverksamhet, m. m. Jag tycks vara ensam om att tycka att fotboll är tråkigt, enahanda och överexploaterat. Snälla svämma inte över media med denna tvångsmatning av fotboll och sportevenemang. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hata fotboll!
Tillbaka
Topp