Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hata snowblades?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snapahead" data-source="post: 14666" data-attributes="member: 29257"><p>Varför hata snowblades?</p><p>Jag ska ge ett par bra svar på detta!</p><p>För det första är de jävligt fula. </p><p>För det andra ser det ut som Bambi på hal is i backen.</p><p>För det tredje har jag aldrig sett någon grym snowblades åkare utan oftast är det feta, fula, äckliga tyskbögar som står o trampar på ens skidor i liftkön. Till råga på allt så förstår de inte varför man blir förbannad och säger Arschsloch till dem! </p><p>För det fjärde så har de ingen bärkraft att åka puder med.</p><p>För det femte så ser det så jävla dumt ut när de står o vickar med röven och slänger med armarna.</p><p>För det sjätte är det mer regel än undantag så att en snowblades åkare har förbannat fula mössor.</p><p></p><p>Kalla mig fördomsfull men detta är vad jag upplever vara bra anledningar till att hata snowbladesåkare.</p><p></p><p>Det ska vara brett, långt o ha ett helvetes sprut!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snapahead, post: 14666, member: 29257"] Varför hata snowblades? Jag ska ge ett par bra svar på detta! För det första är de jävligt fula. För det andra ser det ut som Bambi på hal is i backen. För det tredje har jag aldrig sett någon grym snowblades åkare utan oftast är det feta, fula, äckliga tyskbögar som står o trampar på ens skidor i liftkön. Till råga på allt så förstår de inte varför man blir förbannad och säger Arschsloch till dem! För det fjärde så har de ingen bärkraft att åka puder med. För det femte så ser det så jävla dumt ut när de står o vickar med röven och slänger med armarna. För det sjätte är det mer regel än undantag så att en snowblades åkare har förbannat fula mössor. Kalla mig fördomsfull men detta är vad jag upplever vara bra anledningar till att hata snowbladesåkare. Det ska vara brett, långt o ha ett helvetes sprut!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hata snowblades?!
Tillbaka
Topp