Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Haus Weisskopf i St:anton.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="callipeiri" data-source="post: 193320" data-attributes="member: 42440"><p>Ang. frågan om man pallar att gå t/r St. Jacob.... Allt är en fråga om motivation. Och motiv har man(FC osv.), alltså är man motiverad. Iaf om man har adress St Jacober dorfstrasse 10 (på gränsen mellan unetere nasserein/St jacob, som jag hade. Så, visst pallar man. Vila kan man göra när man blir gammal. Men visst, att bo på hotel Post el. dyl. hade ju varit att föredra<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="callipeiri, post: 193320, member: 42440"] Ang. frågan om man pallar att gå t/r St. Jacob.... Allt är en fråga om motivation. Och motiv har man(FC osv.), alltså är man motiverad. Iaf om man har adress St Jacober dorfstrasse 10 (på gränsen mellan unetere nasserein/St jacob, som jag hade. Så, visst pallar man. Vila kan man göra när man blir gammal. Men visst, att bo på hotel Post el. dyl. hade ju varit att föredra;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Haus Weisskopf i St:anton.
Tillbaka
Topp