Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Haute Route-Vill du hänga med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carvingkimbo" data-source="post: 37146" data-attributes="member: 15609"><p>Vi är fn tre pers, en tjej o två killar, mellan 22-35 år. Vi planerar att genomföra Haute Route, med lite variationer under påsk. Lyckas detta väl, kommer vi att försöka nå toppen Mont Blanc, och åka skidor ner.</p><p>Detta kommer vi att avsätta ca tre veckor för, inkl lite liftburen åkning, eller så.</p><p>Vi skulle egentligen vilja vara 4-6 personer, men det har blivit några återbud. Därför undrar vi om det finns några av er som tycker detta låter kul och skulle vilja vara med. Kraven är väl inga speciella, men ni bör vara över 18 år, vara i hyffsad kondition och vara van vid offpiståkning. Fördel givetvis om ni har någon alpin vana sedan tidigare. Vi har samtränat lite och kommer att fortsätta med det.</p><p>Det är väl inga enorma omkostnader förenat med detta. Däremot krävs det ju som sagt att man kan komma ifrån vardagen, under en tid.</p><p>Mer om oss, får ni veta när ni svarar!</p><p></p><p>Kim Pantzar</p><p>carvingkimbo@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carvingkimbo, post: 37146, member: 15609"] Vi är fn tre pers, en tjej o två killar, mellan 22-35 år. Vi planerar att genomföra Haute Route, med lite variationer under påsk. Lyckas detta väl, kommer vi att försöka nå toppen Mont Blanc, och åka skidor ner. Detta kommer vi att avsätta ca tre veckor för, inkl lite liftburen åkning, eller så. Vi skulle egentligen vilja vara 4-6 personer, men det har blivit några återbud. Därför undrar vi om det finns några av er som tycker detta låter kul och skulle vilja vara med. Kraven är väl inga speciella, men ni bör vara över 18 år, vara i hyffsad kondition och vara van vid offpiståkning. Fördel givetvis om ni har någon alpin vana sedan tidigare. Vi har samtränat lite och kommer att fortsätta med det. Det är väl inga enorma omkostnader förenat med detta. Däremot krävs det ju som sagt att man kan komma ifrån vardagen, under en tid. Mer om oss, får ni veta när ni svarar! Kim Pantzar carvingkimbo@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Haute Route-Vill du hänga med?
Tillbaka
Topp