Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Haveri!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ruberg" data-source="post: 139851" data-attributes="member: 42625"><p>Lämnade Kungsbacka ( göteborg) i morse vid nio.. men fan kopplingen rasade efter 4 mil.. låg i 20 på motorvägen... i Varberg.. Lämnade in skiten å efter att ha vandrat omkring i varberg å väntat hela jävla dagen fick vi reda på att d va lammeljävlarna som va slut.... X antal tusenlappar åt helvete.. jääääla skiitbuss... så nu står den å skaver nere i en schletverkstad utanför Varberg..</p><p></p><p>Men Pettneu CaravanCrew ger inte upp så lätt.... imöra gör vi ett nytt försök, med nya lameller... HÅLL TUMMARNA!</p><p></p><p>Seeeeeeeees....</p><p></p><p>// Turbojugend KBA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ruberg, post: 139851, member: 42625"] Lämnade Kungsbacka ( göteborg) i morse vid nio.. men fan kopplingen rasade efter 4 mil.. låg i 20 på motorvägen... i Varberg.. Lämnade in skiten å efter att ha vandrat omkring i varberg å väntat hela jävla dagen fick vi reda på att d va lammeljävlarna som va slut.... X antal tusenlappar åt helvete.. jääääla skiitbuss... så nu står den å skaver nere i en schletverkstad utanför Varberg.. Men Pettneu CaravanCrew ger inte upp så lätt.... imöra gör vi ett nytt försök, med nya lameller... HÅLL TUMMARNA! Seeeeeeeees.... // Turbojugend KBA [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Haveri!
Tillbaka
Topp