Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
HD filmning=lagg. Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jp-Mansson" data-source="post: 865710" data-attributes="member: 89957"><p>1. Laggar både i Windows Media Player och Quick Time Player.</p><p></p><p>2. Har ett SDHC 8gb minneskort. Skriv och läs hastigheten har jag dåligt koll på vad minneskortet har. Men när man spelar upp klippen på kameran fungerar dom alldeles fel frit. Rekomendation på något bra minneskort kanske?</p><p></p><p>3. Visst datan har några år på nacken, har haft den i 4-5 år tror jag. Men alla andra klippen jag har på datan (från Sony videofilmkamera) fungerar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jp-Mansson, post: 865710, member: 89957"] 1. Laggar både i Windows Media Player och Quick Time Player. 2. Har ett SDHC 8gb minneskort. Skriv och läs hastigheten har jag dåligt koll på vad minneskortet har. Men när man spelar upp klippen på kameran fungerar dom alldeles fel frit. Rekomendation på något bra minneskort kanske? 3. Visst datan har några år på nacken, har haft den i 4-5 år tror jag. Men alla andra klippen jag har på datan (från Sony videofilmkamera) fungerar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
HD filmning=lagg. Hjälp!
Tillbaka
Topp