Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
He-Man
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="onda_tvillingen" data-source="post: 28731" data-attributes="member: 30752"><p>Det här hör verkligen in under allmänt:</p><p></p><p>Så här i "snart dags att köpa julklappar" tider så kolla man in leksakskatalogen för att veta vad man skulle köpa till småkusiner m.m. (jag dödar skämtet innan nån hinner skriva det; "ja, jag kolla åt mig själv"). Iaf; då slog det mig; vart faan tog He-Man vägen? Jo, jag vet ju att han ligger å skräpar någonstans i min garderob, men själva konceptet? Nu för tiden finns bara mulle meck å ruttna action-man kopior (som även han sög). Hur ska det bli folk av de kommande generationerna utan He-Man, Skeleton, Moss-Man (som börja lukta skunk när...), Elephant-Man (...sprutade vatten på honom), å de andra. Borgarna var ju även de grymma som faan. Å så He-Mans gröna tiger å Skeletons lila puma.</p><p></p><p>Å vem kommer inte ihåg He-Man the Movie. B-film på låg nivå.</p><p></p><p>Nä, jag kräver He-Man åt barnen. Ä va faan, ÅT FOLKET!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="onda_tvillingen, post: 28731, member: 30752"] Det här hör verkligen in under allmänt: Så här i "snart dags att köpa julklappar" tider så kolla man in leksakskatalogen för att veta vad man skulle köpa till småkusiner m.m. (jag dödar skämtet innan nån hinner skriva det; "ja, jag kolla åt mig själv"). Iaf; då slog det mig; vart faan tog He-Man vägen? Jo, jag vet ju att han ligger å skräpar någonstans i min garderob, men själva konceptet? Nu för tiden finns bara mulle meck å ruttna action-man kopior (som även han sög). Hur ska det bli folk av de kommande generationerna utan He-Man, Skeleton, Moss-Man (som börja lukta skunk när...), Elephant-Man (...sprutade vatten på honom), å de andra. Borgarna var ju även de grymma som faan. Å så He-Mans gröna tiger å Skeletons lila puma. Å vem kommer inte ihåg He-Man the Movie. B-film på låg nivå. Nä, jag kräver He-Man åt barnen. Ä va faan, ÅT FOLKET! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
He-Man
Tillbaka
Topp