Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head 24X
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4944" data-attributes="member: 10565"><p>Jag har ett par Head 26X vilka inte är så olika mot 24X. Jag är lika lång som du 172 cm.</p><p>Mina skidor har alltid varit 200-207 tidigare. Lättsvängda K2 bla. Mina carvingskidor är nu 190 cm och det är kalas.</p><p>En kompis hyrde 170 cm (samma skida) och tyckte att det var skit, inget kul alls. Han är runt 180 cm. När han testade mina blev han frälst och han vägrade byta tillbaka under den dagen.</p><p></p><p>Jag förstår inte varför man ska gå ner i längd så dramatiskt. </p><p></p><p>Köp du ganska långa så får du inte några nackdelar. En polare köpte Head 24x + salomon 800 bindning för 3500:-Di fredags. bra pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4944, member: 10565"] Jag har ett par Head 26X vilka inte är så olika mot 24X. Jag är lika lång som du 172 cm. Mina skidor har alltid varit 200-207 tidigare. Lättsvängda K2 bla. Mina carvingskidor är nu 190 cm och det är kalas. En kompis hyrde 170 cm (samma skida) och tyckte att det var skit, inget kul alls. Han är runt 180 cm. När han testade mina blev han frälst och han vägrade byta tillbaka under den dagen. Jag förstår inte varför man ska gå ner i längd så dramatiskt. Köp du ganska långa så får du inte några nackdelar. En polare köpte Head 24x + salomon 800 bindning för 3500:-Di fredags. bra pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head 24X
Tillbaka
Topp