Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head iC200
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Whiteout" data-source="post: 50215" data-attributes="member: 34658"><p>En riktigt bra skida! Bra lämpad för pisten men mindre bra utanför. Head gör bra skidor men lite tunga, men va f_n man ska väl inte gå runt och bära på laggen hela dagen..</p><p>Ett inte ovanligt fel på iC200 är att belaget vid spetsarna kan släppa(känns som reklamation om det händer).</p><p>Personligen föredrar jag Völkl T50 i en längre längd, då man får en skida som är mer allround och fungerar bra i offpisten.</p><p></p><p>//Gurra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Whiteout, post: 50215, member: 34658"] En riktigt bra skida! Bra lämpad för pisten men mindre bra utanför. Head gör bra skidor men lite tunga, men va f_n man ska väl inte gå runt och bära på laggen hela dagen.. Ett inte ovanligt fel på iC200 är att belaget vid spetsarna kan släppa(känns som reklamation om det händer). Personligen föredrar jag Völkl T50 i en längre längd, då man får en skida som är mer allround och fungerar bra i offpisten. //Gurra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head iC200
Tillbaka
Topp