Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Head ispeed vs nordica spitfire ti?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tjingen" data-source="post: 999709" data-attributes="member: 140169"><p>Jag har testat nordican och tyckte den var riktigt bra i pisten. Enormt bra grepp och bet direkt fast när jag ställde den på kant! </p><p></p><p>Dock har jag inte testat heads motsvarighet ispeed. Kommer ev testa den om några veckor men får se. Kanske är det någon här som testat båda modellerna o kan ge lite feedback?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tjingen, post: 999709, member: 140169"] Jag har testat nordican och tyckte den var riktigt bra i pisten. Enormt bra grepp och bet direkt fast när jag ställde den på kant! Dock har jag inte testat heads motsvarighet ispeed. Kommer ev testa den om några veckor men får se. Kanske är det någon här som testat båda modellerna o kan ge lite feedback? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Head ispeed vs nordica spitfire ti?
Tillbaka
Topp