Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Jimi...ngn som vet ngt om dom?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finemang" data-source="post: 545273" data-attributes="member: 73252"><p>Jag åkte runt på ett par 181 under påsklovet i tänndalen i några timmar. Slask och blötsnö. Men kan säga att de åtminstone går finfint i uppkört. Köttar sig fram bra mellan knölarna. Uppskattar den långa svängradien som ändå bjuder till lite lek även i "pistade" backar.</p><p>Skulle också gärna veta hur den går i puder för en inte så värst tung person(men stark och tekniskt kunnig). Den står högt upp på intresselistan, fast lite väl dyr. </p><p>Någon som vet vad den går på utan bindning?</p><p></p><p>Bra komplement till mina Hendryx PH om jag inte får tag på ett par av de få Funkalistic'orna som tillverkades med omvänt spann.</p><p></p><p>Ingen som kan dela med sig av lite mera info om Jimin?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finemang, post: 545273, member: 73252"] Jag åkte runt på ett par 181 under påsklovet i tänndalen i några timmar. Slask och blötsnö. Men kan säga att de åtminstone går finfint i uppkört. Köttar sig fram bra mellan knölarna. Uppskattar den långa svängradien som ändå bjuder till lite lek även i "pistade" backar. Skulle också gärna veta hur den går i puder för en inte så värst tung person(men stark och tekniskt kunnig). Den står högt upp på intresselistan, fast lite väl dyr. Någon som vet vad den går på utan bindning? Bra komplement till mina Hendryx PH om jag inte får tag på ett par av de få Funkalistic'orna som tillverkades med omvänt spann. Ingen som kan dela med sig av lite mera info om Jimin? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Jimi...ngn som vet ngt om dom?
Tillbaka
Topp