Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mad Trix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikLind" data-source="post: 65307" data-attributes="member: 31165"><p>Tjena!</p><p>jag köpte mina fjolåretsmodell för 3500 och det är ett bra pris enligt mig!</p><p>skidan är juh precis som årets fast det är lite tåligare plast på ovanskidan..</p><p>Men hade jag varit du hade jag prutat ner en femhundring å sen köpt..</p><p>hade nog köpt dom för 4000 å men jag fick doim juh för 3500 så...</p><p>men dom är hur sköna som hellst iaf..</p><p>knäcker alla andra tt:s jag stått på iaf...</p><p>t.ex 1080 å scott octane p2..</p><p>Mitt tips: försök pruta, går inte det.. köp dom ändå!</p><p></p><p>Peace!</p><p></p><p>/Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikLind, post: 65307, member: 31165"] Tjena! jag köpte mina fjolåretsmodell för 3500 och det är ett bra pris enligt mig! skidan är juh precis som årets fast det är lite tåligare plast på ovanskidan.. Men hade jag varit du hade jag prutat ner en femhundring å sen köpt.. hade nog köpt dom för 4000 å men jag fick doim juh för 3500 så... men dom är hur sköna som hellst iaf.. knäcker alla andra tt:s jag stått på iaf... t.ex 1080 å scott octane p2.. Mitt tips: försök pruta, går inte det.. köp dom ändå! Peace! /Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mad Trix
Tillbaka
Topp