Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 12 eller Salomon STH 14 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 622213" data-attributes="member: 46762"><p>Som Bjo-rnR säger (vilket sägs ofta och borde komma fram när man söker...) inte vanliga STH14, det är Driver-versionen som gäller. STH14 är en STH12 med andra fjädrar medans STH14 Driver är en STH16 med andra fjädrar. Det är en stor skillnad i kvalité på tådelarna... Listpriset på STH14 är samma som SH14 Driver, så det är butiken som är konstig om de inte har Drivern!</p><p></p><p>Jag själv kör STH14 Driver på ett par parkskidor, och jag är inte känd för att vara likgiltig angående bindningsval. </p><p></p><p>Mojo 12 är tyvärr ett riktigt osäkert val. Jag känner folk som har klivit rakt ut ur Mojo 15 och övriga av Tyrolias hög-dinare... Och de gjorde det med DIN på 12-13 och uppåt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 622213, member: 46762"] Som Bjo-rnR säger (vilket sägs ofta och borde komma fram när man söker...) inte vanliga STH14, det är Driver-versionen som gäller. STH14 är en STH12 med andra fjädrar medans STH14 Driver är en STH16 med andra fjädrar. Det är en stor skillnad i kvalité på tådelarna... Listpriset på STH14 är samma som SH14 Driver, så det är butiken som är konstig om de inte har Drivern! Jag själv kör STH14 Driver på ett par parkskidor, och jag är inte känd för att vara likgiltig angående bindningsval. Mojo 12 är tyvärr ett riktigt osäkert val. Jag känner folk som har klivit rakt ut ur Mojo 15 och övriga av Tyrolias hög-dinare... Och de gjorde det med DIN på 12-13 och uppåt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 12 eller Salomon STH 14 ?
Tillbaka
Topp