Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 70 eller k2 silencer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 255951" data-attributes="member: 15091"><p>Head är lite B, vad menar du med det? Silencern är fett snygg säger du, ok, är det bra på afterskin eller vadå?</p><p></p><p>Är man ute efter en twintip som ska fungera riktigt bra även i pisten så skulle jag personligen hålla mig till märkena som finns med på Världscupen i Alpint, bl a Head. Varför, för att de vet hur man bygger skidor som tål fart och tryck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 255951, member: 15091"] Head är lite B, vad menar du med det? Silencern är fett snygg säger du, ok, är det bra på afterskin eller vadå? Är man ute efter en twintip som ska fungera riktigt bra även i pisten så skulle jag personligen hålla mig till märkena som finns med på Världscupen i Alpint, bl a Head. Varför, för att de vet hur man bygger skidor som tål fart och tryck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 70 eller k2 silencer?
Tillbaka
Topp