Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 70 (lagning)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmie" data-source="post: 174924"><p>Tjena,, Ja köpte Headmojo 70 förra säsongen, före de hade ja Carvin, och de blir ju lite ovant i början då tailen blir längre, så då ja gick me skidorna så råka ja alltid skära sönder kanter på tailen me andra tailen ungefär så här -----> \ / där så ser ni ju hur tailen tar i varann och så var de ungefär, och så där var de då jag gick \/</p><p></p><p></p><p> Till frågan då,. Går de att fixa så de ser bra ut igen?, för de är inte speciellt fint just nu :/, SVARA om de finns nå svar! (De är bara massa repor)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmie, post: 174924"] Tjena,, Ja köpte Headmojo 70 förra säsongen, före de hade ja Carvin, och de blir ju lite ovant i början då tailen blir längre, så då ja gick me skidorna så råka ja alltid skära sönder kanter på tailen me andra tailen ungefär så här -----> \ / där så ser ni ju hur tailen tar i varann och så var de ungefär, och så där var de då jag gick \/ Till frågan då,. Går de att fixa så de ser bra ut igen?, för de är inte speciellt fint just nu :/, SVARA om de finns nå svar! (De är bara massa repor) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 70 (lagning)
Tillbaka
Topp