Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 70 (lagning)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 175352"><p>Jag tycker Head Mojo 70, f.d JoJo är den sämsta juniortwintipen.</p><p>Sen suger verkligen i pisten både baklänges och framlänges, då jag förstår att det blir ovant efter carving.</p><p></p><p>Kvaliten på belagen och kanterna är sämst också, räcker med att du nuddar i ett träd så spricker det, det är samma problem på Mofo 80 f.d Mad_trix.</p><p>Så du får nog leva med att det är sönder, och la´gar du går det troligtvis sönder efter ett tag igen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 175352"] Jag tycker Head Mojo 70, f.d JoJo är den sämsta juniortwintipen. Sen suger verkligen i pisten både baklänges och framlänges, då jag förstår att det blir ovant efter carving. Kvaliten på belagen och kanterna är sämst också, räcker med att du nuddar i ett träd så spricker det, det är samma problem på Mofo 80 f.d Mad_trix. Så du får nog leva med att det är sönder, och la´gar du går det troligtvis sönder efter ett tag igen.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Mojo 70 (lagning)
Tillbaka
Topp