Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Mojo 80 eller Scratch FS WRS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 283358"><p>jag väger som dig men är ca 10 dm längre och jag kör på scratchen,, världens skönaste park skida och underbar i pisten också. och då skulel jag vilja påstå att jag är medelavancerad pist åkare.. somsagt bra pistskida för att vara TT och funka på så många andra ställen cokså..</p><p>slarvigt skrivet men ja orkar inte hålla på o fjolla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 283358"] jag väger som dig men är ca 10 dm längre och jag kör på scratchen,, världens skönaste park skida och underbar i pisten också. och då skulel jag vilja påstå att jag är medelavancerad pist åkare.. somsagt bra pistskida för att vara TT och funka på så många andra ställen cokså.. slarvigt skrivet men ja orkar inte hålla på o fjolla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Mojo 80 eller Scratch FS WRS?
Tillbaka
Topp