Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
HEAD - Mojo 90 eller 80?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ME2" data-source="post: 166238" data-attributes="member: 43117"><p>jag tycker du borde ta 90 den skidan är mer allround jag anser själv att den är för smal för att kunna klassa som en offpist skida den är helt perfekt till allt... 80 är ingen dålig skida absolut inte men när andra företag slänger ut park skidor med midja 85 så kanske man hellre kan ta Mojo 90 som enligt heads uppgifter är 89 i midjan. Fast mojo 90 kostar ju ett antal lappar mer än 80 och du kanske inte behöver en skida till absolut hela berget när du bor i täby...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ME2, post: 166238, member: 43117"] jag tycker du borde ta 90 den skidan är mer allround jag anser själv att den är för smal för att kunna klassa som en offpist skida den är helt perfekt till allt... 80 är ingen dålig skida absolut inte men när andra företag slänger ut park skidor med midja 85 så kanske man hellre kan ta Mojo 90 som enligt heads uppgifter är 89 i midjan. Fast mojo 90 kostar ju ett antal lappar mer än 80 och du kanske inte behöver en skida till absolut hela berget när du bor i täby... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
HEAD - Mojo 90 eller 80?
Tillbaka
Topp