Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Monster 78 -08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 579590" data-attributes="member: 80520"><p>Du tror alltså inte det är något problem för min pistteknik att gå från 12 till 20 meters svängradie? Även om jag är mer intresserad av offpiståkning än av piståkning blir det trots allt mest i pisten när man åker med familjen t ex. Funkar det även om man är lite rund om magen, som en annan?</p><p></p><p></p><p>Offpist i mitt fall är mest där jag kommer åt, det har aldrig blivit något vidare djupt powpowpuder om man säger så, men jag _försöker_ träffa mer än svensk kalfjällssnö, mina skidresor går nästan uteslutande till alperna nu för tiden. Jag tänkte även ge mig in i mer avancerad offpiståkning inom en förhoppningsvis relativt snart framtid, nästa år ska jag försöka pricka lavinutbildning (1) i Åre eller på annan lämplig ort. Poängen med dessa skidor är just att det är begagnade från en bekant, så priset kommer nog vara överkomligt för min ekonomi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 579590, member: 80520"] Du tror alltså inte det är något problem för min pistteknik att gå från 12 till 20 meters svängradie? Även om jag är mer intresserad av offpiståkning än av piståkning blir det trots allt mest i pisten när man åker med familjen t ex. Funkar det även om man är lite rund om magen, som en annan? Offpist i mitt fall är mest där jag kommer åt, det har aldrig blivit något vidare djupt powpowpuder om man säger så, men jag _försöker_ träffa mer än svensk kalfjällssnö, mina skidresor går nästan uteslutande till alperna nu för tiden. Jag tänkte även ge mig in i mer avancerad offpiståkning inom en förhoppningsvis relativt snart framtid, nästa år ska jag försöka pricka lavinutbildning (1) i Åre eller på annan lämplig ort. Poängen med dessa skidor är just att det är begagnade från en bekant, så priset kommer nog vara överkomligt för min ekonomi. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Monster 78 -08
Tillbaka
Topp