Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster i85 för tjejer??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snyggsanna" data-source="post: 41480" data-attributes="member: 14279"><p>Jag kör på head monster, inte den nya fräcka i85:an men den gamla från </p><p>01, tror jag, den nya är nu 1.78 lång tror jag o har förbättrats </p><p>betydligare...har tyvärr inte testat den ännu, men jag jobbar på det. Den </p><p>skidan jag kör på är 1.80 lång och måtten står väl på den här sidan </p><p>någonstans...jag är 1.58 cm och väger runt 60 kg...</p><p></p><p>En grym skida som det går att åka fort och stort på, vilket är min passion </p><p>och om jag ska vara ärlig så måste man köra lite hårdare för att få upp </p><p>den på kant, men då e det så gött så gött...Funkar bra i både pist o </p><p>puder, bäst i puder då den flyter så fint så fint...Den helt klart bästa lite </p><p>fetare skidan för tjejer eller den som Karolina Johansson kör på, Atomic </p><p>SugarDaddy...lr?</p><p></p><p>Tips e kanske lite hårdare pjäxor...</p><p></p><p>Jag har en platta på dem också, lite mesigt kanske men av förklarliga skäl </p><p>så är det att föredra för mig iaf.</p><p></p><p>Dem är bara jävvligt tunga...</p><p></p><p>Sen har jag en marker bindning inställd på 10...fel kanske några tycker </p><p>men dem löser ut så fint så fint när jag kraschar så det kör jag på </p><p>ändå...ha ha ha!</p><p></p><p>Det va allt tror jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snyggsanna, post: 41480, member: 14279"] Jag kör på head monster, inte den nya fräcka i85:an men den gamla från 01, tror jag, den nya är nu 1.78 lång tror jag o har förbättrats betydligare...har tyvärr inte testat den ännu, men jag jobbar på det. Den skidan jag kör på är 1.80 lång och måtten står väl på den här sidan någonstans...jag är 1.58 cm och väger runt 60 kg... En grym skida som det går att åka fort och stort på, vilket är min passion och om jag ska vara ärlig så måste man köra lite hårdare för att få upp den på kant, men då e det så gött så gött...Funkar bra i både pist o puder, bäst i puder då den flyter så fint så fint...Den helt klart bästa lite fetare skidan för tjejer eller den som Karolina Johansson kör på, Atomic SugarDaddy...lr? Tips e kanske lite hårdare pjäxor... Jag har en platta på dem också, lite mesigt kanske men av förklarliga skäl så är det att föredra för mig iaf. Dem är bara jävvligt tunga... Sen har jag en marker bindning inställd på 10...fel kanske några tycker men dem löser ut så fint så fint när jag kraschar så det kör jag på ändå...ha ha ha! Det va allt tror jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster i85 för tjejer??
Tillbaka
Topp