Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster iM 88, 2005-2006
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_O" data-source="post: 111357" data-attributes="member: 30555"><p>Testade skidan i Åre denna veckan, fick tyvärr bara några få åk i pist och vindpackad snö.</p><p>Men vilken skida helt suverän, åkte på ett par 175 cm. Väldigt lätt åkta, blev lite sladdriga i pisten om man pressade dem hårt, kanske inte skidans rätta underlag.</p><p></p><p>Är det någon annan som har provat skidan som vill dela med sig lite?</p><p>Blev onekligen väldigt sugen på dem</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_O, post: 111357, member: 30555"] Testade skidan i Åre denna veckan, fick tyvärr bara några få åk i pist och vindpackad snö. Men vilken skida helt suverän, åkte på ett par 175 cm. Väldigt lätt åkta, blev lite sladdriga i pisten om man pressade dem hårt, kanske inte skidans rätta underlag. Är det någon annan som har provat skidan som vill dela med sig lite? Blev onekligen väldigt sugen på dem [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster iM 88, 2005-2006
Tillbaka
Topp