Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster, iXRC eller något annat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 142516" data-attributes="member: 35006"><p>Du skriver att du åker i svenska fjällen, i Åre har Head ett testcenter där du kan känna på skidorna själv. Om jag själv var i din situation skulle jag skippa Monster 77 och titta på 88an om du vill ha en allsidig skida, det lär vara svårt att komma i närheten av XRC1200s pistegenskaper med en Monster-skida oavsett modell.</p><p></p><p>Ska själv upp till Åre snart och tänkte faktiskt prova 88an för ett eventuelt köp, ska passa på att prova XRCn också, mest för att de troligtvs passar snöförhållandena bättre... -Återkommer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 142516, member: 35006"] Du skriver att du åker i svenska fjällen, i Åre har Head ett testcenter där du kan känna på skidorna själv. Om jag själv var i din situation skulle jag skippa Monster 77 och titta på 88an om du vill ha en allsidig skida, det lär vara svårt att komma i närheten av XRC1200s pistegenskaper med en Monster-skida oavsett modell. Ska själv upp till Åre snart och tänkte faktiskt prova 88an för ett eventuelt köp, ska passa på att prova XRCn också, mest för att de troligtvs passar snöförhållandena bättre... -Återkommer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster, iXRC eller något annat?
Tillbaka
Topp