Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_O" data-source="post: 28055" data-attributes="member: 30555"><p>Gör du alldelles rätt i. Jag har beställt ett par... samma modell och längd.</p><p></p><p>Jag skall få dem i nästa vecka....</p><p></p><p>Jag var även inne på Stadium och snackade mer med dem, tänkte att 20% på deras så kallade VIP rea hade inte varit fel. Så idag ringde de och sa att de inte kunde få tag på skidan. Han på Stadium sa att jag skulle gå till Intersport. Han sa att det var Interport som hade gjort en deal med Head för att få annan färg och railflex bindningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_O, post: 28055, member: 30555"] Gör du alldelles rätt i. Jag har beställt ett par... samma modell och längd. Jag skall få dem i nästa vecka.... Jag var även inne på Stadium och snackade mer med dem, tänkte att 20% på deras så kallade VIP rea hade inte varit fel. Så idag ringde de och sa att de inte kunde få tag på skidan. Han på Stadium sa att jag skulle gå till Intersport. Han sa att det var Interport som hade gjort en deal med Head för att få annan färg och railflex bindningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster
Tillbaka
Topp