Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster88 eller Dynastar Big Trouble?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hampsu" data-source="post: 139902" data-attributes="member: 57249"><p>Tjena jag har som funderat på ett par nya skidor och vet inte vilka jag ska välja men jag kan säga så mycket att listan var mycket längre när jag började fundera över vad jag skulle köpa.</p><p>har kollat lite tester, lite recensioner, lite forum snack och står nu på mållinjen.</p><p></p><p>Fakta: </p><p>- 186cm</p><p>- 85kg</p><p>- ser mej själv som avancerad åkare</p><p></p><p>åkstil: hårt och fort</p><p></p><p>var? mest offpist, lite pist, lite BC hopp</p><p></p><p>planerat att komma iväg till gränsen så mycket som jag hinner i vinter och behöver därför ett par lite mer offpist inriktade skidor än mina nuvarande pistracers, men jag vill samtidigt inte att dom ska vara sucky sucky i pisten för dit ska man ju ändå nån gång under vintern. </p><p></p><p>Skulle vara schysst med svar från ngn som testat en del skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hampsu, post: 139902, member: 57249"] Tjena jag har som funderat på ett par nya skidor och vet inte vilka jag ska välja men jag kan säga så mycket att listan var mycket längre när jag började fundera över vad jag skulle köpa. har kollat lite tester, lite recensioner, lite forum snack och står nu på mållinjen. Fakta: - 186cm - 85kg - ser mej själv som avancerad åkare åkstil: hårt och fort var? mest offpist, lite pist, lite BC hopp planerat att komma iväg till gränsen så mycket som jag hinner i vinter och behöver därför ett par lite mer offpist inriktade skidor än mina nuvarande pistracers, men jag vill samtidigt inte att dom ska vara sucky sucky i pisten för dit ska man ju ändå nån gång under vintern. Skulle vara schysst med svar från ngn som testat en del skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster88 eller Dynastar Big Trouble?
Tillbaka
Topp