Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster88 eller Dynastar Big Trouble?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lungan1" data-source="post: 139906" data-attributes="member: 42519"><p>Jag testade Big trouble i två dagar i åre och jag blev helt fast, helt klart den bästa skidan jag har åkt på.</p><p>Helt sjuk grym i pisten fast den var så bred och självklart helt grym utanför, så fort jag skaffat fram lite pengar så blir det ett par sådana. ( kan tycka att dom är lite dyra, men vad gör man inte för att få något man verkligen gillar.)</p><p></p><p>"Dom är som en stidsvagn tar sig fram överallt"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lungan1, post: 139906, member: 42519"] Jag testade Big trouble i två dagar i åre och jag blev helt fast, helt klart den bästa skidan jag har åkt på. Helt sjuk grym i pisten fast den var så bred och självklart helt grym utanför, så fort jag skaffat fram lite pengar så blir det ett par sådana. ( kan tycka att dom är lite dyra, men vad gör man inte för att få något man verkligen gillar.) "Dom är som en stidsvagn tar sig fram överallt" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head Monster88 eller Dynastar Big Trouble?
Tillbaka
Topp