Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Head pjäxor, puckat eller puckat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wrede44" data-source="post: 1064294" data-attributes="member: 141559"><p>Sitter och googlar lite pjäxor då det är tid för att köpa nya och eftersom jag har en bred läst så kollar jag alltid på det måttet. Vanligtvis är lästbredden ca 98-102mm (otryckta) i storlek 27,5 för de flesta märkena. Dock använder inte head samma enhet på detta mått?? de använder istället cc som jag inte vet vad det står för? jag googlade lite grann och fick fram att det kan betyda centrum centrum men gör det inte mycket klarare för det. Så kan någon förklara vad exempelvis 2000cc betyder i lästmått? hur många mm är det? Varför använda något annat system än det som är allmänt vedertaget?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wrede44, post: 1064294, member: 141559"] Sitter och googlar lite pjäxor då det är tid för att köpa nya och eftersom jag har en bred läst så kollar jag alltid på det måttet. Vanligtvis är lästbredden ca 98-102mm (otryckta) i storlek 27,5 för de flesta märkena. Dock använder inte head samma enhet på detta mått?? de använder istället cc som jag inte vet vad det står för? jag googlade lite grann och fick fram att det kan betyda centrum centrum men gör det inte mycket klarare för det. Så kan någon förklara vad exempelvis 2000cc betyder i lästmått? hur många mm är det? Varför använda något annat system än det som är allmänt vedertaget? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Head pjäxor, puckat eller puckat?
Tillbaka
Topp