Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head S8 - PROBLEM
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fatfox" data-source="post: 148778" data-attributes="member: 37887"><p>Nu är det så att jag börjar bli lite smått grinig på mina nya pjäxor!</p><p></p><p>Jag har åkt några dagar men förra helgen så va jag i åre o fixade ett par sulor samt tryckte ut dom lite på bredden.. Men idag när jag skulle åka igen så hade jag väldigt ont i fötterna. Kunde knappt åka två åk innan jag va tvungen o gå in o sätta mig för att ta av pjäxorna. Det krampar kraftigt i hålfoten o fötterna domnar bort efter typ 2 åk..</p><p></p><p>Så till min fråga, är det någon som har haft samma pjäxa eller haft liknande problem och vill ge nått tips på vad jag kan göra? Ska till Kittel nästa helg men vet inte om jag vill slänga ut pengar på att bara ha ont i fötterna..</p><p></p><p>Kan tillägga att jag har ganska breda fötter men ingen super hög hålfot. Jag har läst en del på forumet om detta men tänkte om nån har något bra tips, börjar tröttna nu!</p><p></p><p>Tacksam för alla tips o hjälp..!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fatfox, post: 148778, member: 37887"] Nu är det så att jag börjar bli lite smått grinig på mina nya pjäxor! Jag har åkt några dagar men förra helgen så va jag i åre o fixade ett par sulor samt tryckte ut dom lite på bredden.. Men idag när jag skulle åka igen så hade jag väldigt ont i fötterna. Kunde knappt åka två åk innan jag va tvungen o gå in o sätta mig för att ta av pjäxorna. Det krampar kraftigt i hålfoten o fötterna domnar bort efter typ 2 åk.. Så till min fråga, är det någon som har haft samma pjäxa eller haft liknande problem och vill ge nått tips på vad jag kan göra? Ska till Kittel nästa helg men vet inte om jag vill slänga ut pengar på att bara ha ont i fötterna.. Kan tillägga att jag har ganska breda fötter men ingen super hög hålfot. Jag har läst en del på forumet om detta men tänkte om nån har något bra tips, börjar tröttna nu! Tacksam för alla tips o hjälp..! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head S8 - PROBLEM
Tillbaka
Topp