Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
HEAD Supershape iSpeed vs HEAD Supershape iMagnum
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emjo77" data-source="post: 921408" data-attributes="member: 128605"><p>Okej! Svängradien skiljer dock inte så mycket 13,5 på magnumen och 14,6 på speeden för 170cm.</p><p></p><p>Jag vill ha en skida som är gjord mest för hårda pister på förmiddagen men jag vill också att den ska klara av uppkörd snö också. </p><p></p><p>Hur mycket har du åkt på magnumen? Blir den fladdrig i högt tempo med storslalomsvängar eller klarar den det nästan lika bra som speeden?</p><p></p><p>Titanen verkar intressant! Kanske det bästa valet för att få ut det mesta av eftermiddagarna!</p><p></p><p>//emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emjo77, post: 921408, member: 128605"] Okej! Svängradien skiljer dock inte så mycket 13,5 på magnumen och 14,6 på speeden för 170cm. Jag vill ha en skida som är gjord mest för hårda pister på förmiddagen men jag vill också att den ska klara av uppkörd snö också. Hur mycket har du åkt på magnumen? Blir den fladdrig i högt tempo med storslalomsvängar eller klarar den det nästan lika bra som speeden? Titanen verkar intressant! Kanske det bästa valet för att få ut det mesta av eftermiddagarna! //emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
HEAD Supershape iSpeed vs HEAD Supershape iMagnum
Tillbaka
Topp