Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Supershape Magnum eller Völkl racetiger RC?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Claar" data-source="post: 482334" data-attributes="member: 35205"><p>Jag körde på Supershape Magnum för ett par veckor sedan när jag var nere i Österrike. De var fantastiska. Helt underbara skidor som fungerar både i kort och långsväng. Det ska tilläggas att jag väger mer än dig. Men jag tror inte det spelar någon roll, mina "lätta" eller kanske "mindre tunga" kompisar körde på supershapen och de tyckte samma som mig. En riktigt bra skida. Har dock inte åkt på Völkl skidan så den kan jag inte säga någonting om. Men du lär inte bli besviken på Magnum!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Claar, post: 482334, member: 35205"] Jag körde på Supershape Magnum för ett par veckor sedan när jag var nere i Österrike. De var fantastiska. Helt underbara skidor som fungerar både i kort och långsväng. Det ska tilläggas att jag väger mer än dig. Men jag tror inte det spelar någon roll, mina "lätta" eller kanske "mindre tunga" kompisar körde på supershapen och de tyckte samma som mig. En riktigt bra skida. Har dock inte åkt på Völkl skidan så den kan jag inte säga någonting om. Men du lär inte bli besviken på Magnum! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Supershape Magnum eller Völkl racetiger RC?
Tillbaka
Topp