Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Supershape Magnum Vs Völkl Tigershark
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundblom" data-source="post: 495642" data-attributes="member: 74506"><p>johan200000 testade du Elan magfire 82 Ti. Testade den förra vintern men den hette då magfire 12 (som jag tror är i princip samma skida) och den hade ett grymt isgrepp, speciellt med tanke på att den är så pass bred. Har testat Supershape magnum också den tyckte jag var en väldigt bra pistskida. Lättåkt, bra isgrepp men samtidigt stabil. Jag testade längden 177 cm och jag väger 74 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundblom, post: 495642, member: 74506"] johan200000 testade du Elan magfire 82 Ti. Testade den förra vintern men den hette då magfire 12 (som jag tror är i princip samma skida) och den hade ett grymt isgrepp, speciellt med tanke på att den är så pass bred. Har testat Supershape magnum också den tyckte jag var en väldigt bra pistskida. Lättåkt, bra isgrepp men samtidigt stabil. Jag testade längden 177 cm och jag väger 74 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head Supershape Magnum Vs Völkl Tigershark
Tillbaka
Topp