Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Head Supershape - vilken modell?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="widL" data-source="post: 612363" data-attributes="member: 92852"><p>Tack så mycket för svaret! Som du säger så är det ju inte alltid man kan köra snabbt och långa svängar, antingen pga vädret eller längden på backarna. Magnum är alltså helt enkelt en kompromissmodell? Det låter faktiskt ganska passande i så fall.</p><p></p><p>Provåka är tyvärr inte ett alternativ, jag bor alldeles för långt bort från bra backar att testa i.</p><p></p><p>EDIT: Den här tråden är inte aktuell längre, det blev ett par Völkl Racetiger GS Titanium 175cm istället, fick ett riktigt bra pris, så jag slog till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="widL, post: 612363, member: 92852"] Tack så mycket för svaret! Som du säger så är det ju inte alltid man kan köra snabbt och långa svängar, antingen pga vädret eller längden på backarna. Magnum är alltså helt enkelt en kompromissmodell? Det låter faktiskt ganska passande i så fall. Provåka är tyvärr inte ett alternativ, jag bor alldeles för långt bort från bra backar att testa i. EDIT: Den här tråden är inte aktuell längre, det blev ett par Völkl Racetiger GS Titanium 175cm istället, fick ett riktigt bra pris, så jag slog till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Head Supershape - vilken modell?
Tillbaka
Topp