Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head XCR 1400i
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonazzh" data-source="post: 1037770" data-attributes="member: 147771"><p>Tack för svaret!</p><p>Köpte ett par XCR 1400i idag för 2000:-, frågan är om jag har gjort en bra affär? Det beror naturligvis på om jag kan hantera skidorna, så jag får nytta av dem. Jag såg det som min chans att testa ett par skidor för den avancerade åkaren (räknar mig själv som medelmåtta) för en överkomlig peng. Kanske hjälper/tvingar skidorna mig att utvecklas snabbare och/eller mer?</p><p></p><p>Enligt den här videon styvar intelligence-fibrerna upp skidan vid hög belastning. De tar också upp chip-systemet på slutet, det verkar vara en utveckling av konceptet.</p><p>Funkar "intelligensen" i fibrerna som förväntat?</p><p></p><p>Tyvärr får jag nog vänta till nästa säsong med att prova skidorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonazzh, post: 1037770, member: 147771"] Tack för svaret! Köpte ett par XCR 1400i idag för 2000:-, frågan är om jag har gjort en bra affär? Det beror naturligvis på om jag kan hantera skidorna, så jag får nytta av dem. Jag såg det som min chans att testa ett par skidor för den avancerade åkaren (räknar mig själv som medelmåtta) för en överkomlig peng. Kanske hjälper/tvingar skidorna mig att utvecklas snabbare och/eller mer? Enligt den här videon styvar intelligence-fibrerna upp skidan vid hög belastning. De tar också upp chip-systemet på slutet, det verkar vara en utveckling av konceptet. Funkar "intelligensen" i fibrerna som förväntat? Tyvärr får jag nog vänta till nästa säsong med att prova skidorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head XCR 1400i
Tillbaka
Topp