Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Head Xenon Xi 9,0 vs Elan Magfire 10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheDoe" data-source="post: 418990" data-attributes="member: 82883"><p>Hej!</p><p></p><p>OBS! Såg nu att jag nog lyckats skriva i fel forum del oxå</p><p></p><p>Jag har tänkt mig att köpa ett par nya skidor och var på stan och pratade med några affärer och vart rekomenderad dessa skidor men jag tänkte jag skulle kolla med er här vad ni tror.</p><p></p><p>Är dessa något för en kille på 187cm 90kg hyffsad åkare gillar snabba åk med korta svängar men som gärna skulle vilja kunna lära sig åka lite offpist när tillfälle ges.</p><p>Tyvärr är det ju inte så många gånger per sässong jag har tillfälle att åka offpist så det är väl inte något som jag ska väga in speciellt mycket.</p><p></p><p>Annars vart jag även rekomenderad dessa om jag var mer inriktad på enbart pist</p><p>Elan Speedwave 14</p><p>Head Supershape</p><p></p><p>Vad tror ni? Vilka ska jag köpa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheDoe, post: 418990, member: 82883"] Hej! OBS! Såg nu att jag nog lyckats skriva i fel forum del oxå Jag har tänkt mig att köpa ett par nya skidor och var på stan och pratade med några affärer och vart rekomenderad dessa skidor men jag tänkte jag skulle kolla med er här vad ni tror. Är dessa något för en kille på 187cm 90kg hyffsad åkare gillar snabba åk med korta svängar men som gärna skulle vilja kunna lära sig åka lite offpist när tillfälle ges. Tyvärr är det ju inte så många gånger per sässong jag har tillfälle att åka offpist så det är väl inte något som jag ska väga in speciellt mycket. Annars vart jag även rekomenderad dessa om jag var mer inriktad på enbart pist Elan Speedwave 14 Head Supershape Vad tror ni? Vilka ska jag köpa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Head Xenon Xi 9,0 vs Elan Magfire 10
Tillbaka
Topp