Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
head xrc 1200, bra val för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeMoniteur" data-source="post: 267654" data-attributes="member: 48947"><p>Jag vet inte riktigt vilket skidval du ska göra. DÄremot verkar det ju dumt å inte köpa en ren pistskida i ditt fall, om du bara åker ca 1% offpist. Åkte på head monster 82 170cm i kungsberget idag och den förvånade mig positivt! Var mycket ren is i pisterna men jag lyckades ändå få fast skidorna rätt bra och dom var allmänt härliga och stabila. Ifos körde jag också ett par 176cm långa Atomic Sx11..... minns inte hela namnet. DEssa var grmyt sköna i pisten, hade kanske ca 16 -17 m i svängradie och kändes i min viktklass (70+) hur stabila som helst. Man kunde verkligen köra mycket fort på dom. Fast man tar sig ju ner för "kungskullen" rätt fort då...</p><p></p><p>atomic skidorna var : SX 12 pb - riktigt sköna =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeMoniteur, post: 267654, member: 48947"] Jag vet inte riktigt vilket skidval du ska göra. DÄremot verkar det ju dumt å inte köpa en ren pistskida i ditt fall, om du bara åker ca 1% offpist. Åkte på head monster 82 170cm i kungsberget idag och den förvånade mig positivt! Var mycket ren is i pisterna men jag lyckades ändå få fast skidorna rätt bra och dom var allmänt härliga och stabila. Ifos körde jag också ett par 176cm långa Atomic Sx11..... minns inte hela namnet. DEssa var grmyt sköna i pisten, hade kanske ca 16 -17 m i svängradie och kändes i min viktklass (70+) hur stabila som helst. Man kunde verkligen köra mycket fort på dom. Fast man tar sig ju ner för "kungskullen" rätt fort då... atomic skidorna var : SX 12 pb - riktigt sköna =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
head xrc 1200, bra val för mig?
Tillbaka
Topp