Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head XRC 2003-04 anyone??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jej-je" data-source="post: 63499" data-attributes="member: 30408"><p>Har åkt på dem ett par dagar i sälen! De är väldigt fartstabila och sväng-glada! I med kanterna och håll i hatten för det går fort ur svängen! Heads intelligence program funkar klockrent i skidorna, vilket innebär att det är mjuka när man åker sakta och styva när det börjar gå fortare!(lite enkelt förklarat). Köp dem ifall du tycker det är värt att pyttsa 8000 sek för ett par skidor som bara funkar åt ett håll. Själv åker jag på mojo och de är klockers tycker jag!</p><p>Hej på dig......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jej-je, post: 63499, member: 30408"] Har åkt på dem ett par dagar i sälen! De är väldigt fartstabila och sväng-glada! I med kanterna och håll i hatten för det går fort ur svängen! Heads intelligence program funkar klockrent i skidorna, vilket innebär att det är mjuka när man åker sakta och styva när det börjar gå fortare!(lite enkelt förklarat). Köp dem ifall du tycker det är värt att pyttsa 8000 sek för ett par skidor som bara funkar åt ett håll. Själv åker jag på mojo och de är klockers tycker jag! Hej på dig...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Head XRC 2003-04 anyone??
Tillbaka
Topp