Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head XRC serien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bate" data-source="post: 260676" data-attributes="member: 71096"><p>Westminister!</p><p></p><p>Trevligt att du ska gifta in dig i XRC-familjen, ett mycket klokt beslut. XRC-skidorna är, som du säger väldigt omtyckta och riktigt bra. Gäller bara att hitta sin favorit.</p><p></p><p>Du säger att du finner XRC 800 lite för lättåkt, att den är kvick men inte klarar höga farter. Det är befogat eftersom XRC 800 passar bra för medelåkaren. Jag har provat XRC 500 och 1200 och jag kan verkligen känna en skillnad mellan dem två. </p><p></p><p>Jag tycker att du ska antingen köpa 1200 eller 1400. Det blir mer skida att jobba med och de har riktigt bra egenskaper. Jag har som sagt inte provat 1400 men vad jag förstår så är det en grym pistskida som verkligen ger dig en upplevelse om du jobbar med den. Prova 1200 och 1400 så får du se vilken du tycker om bäst, de skiljer 1000 kr i pris ungefär.</p><p></p><p>Alltså, 300, 500, 800 är för "enkla" för dig, det är antingen 1200 eller 1400 du ska ha.</p><p></p><p>/Högaktningsfullt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bate, post: 260676, member: 71096"] Westminister! Trevligt att du ska gifta in dig i XRC-familjen, ett mycket klokt beslut. XRC-skidorna är, som du säger väldigt omtyckta och riktigt bra. Gäller bara att hitta sin favorit. Du säger att du finner XRC 800 lite för lättåkt, att den är kvick men inte klarar höga farter. Det är befogat eftersom XRC 800 passar bra för medelåkaren. Jag har provat XRC 500 och 1200 och jag kan verkligen känna en skillnad mellan dem två. Jag tycker att du ska antingen köpa 1200 eller 1400. Det blir mer skida att jobba med och de har riktigt bra egenskaper. Jag har som sagt inte provat 1400 men vad jag förstår så är det en grym pistskida som verkligen ger dig en upplevelse om du jobbar med den. Prova 1200 och 1400 så får du se vilken du tycker om bäst, de skiljer 1000 kr i pris ungefär. Alltså, 300, 500, 800 är för "enkla" för dig, det är antingen 1200 eller 1400 du ska ha. /Högaktningsfullt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Head XRC serien
Tillbaka
Topp