Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hej ! Behöver lite tips från ni skidåkare som har bättre koll på vad som gäller idag...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="le&#039;coach" data-source="post: 1332372" data-attributes="member: 185388"><p>Har skickat PM til dig om du vill veta mer om Blaze 104 - skogsåkningen fungerade rikigt bra för mig. Har samma mål som dig med kortare toppturer, off pist och lekfullare åkning i pist, iaf mindre aggressivt än tidigare ;-) Popigheten är dock inget som du gör att du flyger ur svängarna på dessa skidor. Jag har inte fått till det riktiga "popighet" under de 3 dagar jag kört på skidorna. Inte om jag jämför med mina tidigare skidor. Kör dessa med Shift2 bindning och K2 Mindbender 120. Är inte rikigt kompis med pjäxorna än men inget som inte går att fixa hos en pjäxdoktor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="le'coach, post: 1332372, member: 185388"] Har skickat PM til dig om du vill veta mer om Blaze 104 - skogsåkningen fungerade rikigt bra för mig. Har samma mål som dig med kortare toppturer, off pist och lekfullare åkning i pist, iaf mindre aggressivt än tidigare ;-) Popigheten är dock inget som du gör att du flyger ur svängarna på dessa skidor. Jag har inte fått till det riktiga "popighet" under de 3 dagar jag kört på skidorna. Inte om jag jämför med mina tidigare skidor. Kör dessa med Shift2 bindning och K2 Mindbender 120. Är inte rikigt kompis med pjäxorna än men inget som inte går att fixa hos en pjäxdoktor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hej ! Behöver lite tips från ni skidåkare som har bättre koll på vad som gäller idag...
Tillbaka
Topp