Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
hej en cool rygga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LemmeL" data-source="post: 133306" data-attributes="member: 49567"><p>Det lär vara dom bästa i ett ergonomiskt perspektiv. Och att det finns all möjlig utrustning och inredning till dom är oxå trevligt och bra.</p><p></p><p>Men att åka med dom.. nä. Bort bort bort. Finns en massa ryggor som är bättre. Ta bara och tänk att den är stenhård. Inte alls skönt att klota lite med den Du får en bra och go slagpåse till huvet i den. </p><p>Att den sen sitter superslimmad jättehögt upp är inge skönt heller.</p><p></p><p>Nä, satsa du på en mjuk modell istället. Everst har bra och billiga grejer till dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LemmeL, post: 133306, member: 49567"] Det lär vara dom bästa i ett ergonomiskt perspektiv. Och att det finns all möjlig utrustning och inredning till dom är oxå trevligt och bra. Men att åka med dom.. nä. Bort bort bort. Finns en massa ryggor som är bättre. Ta bara och tänk att den är stenhård. Inte alls skönt att klota lite med den Du får en bra och go slagpåse till huvet i den. Att den sen sitter superslimmad jättehögt upp är inge skönt heller. Nä, satsa du på en mjuk modell istället. Everst har bra och billiga grejer till dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
hej en cool rygga
Tillbaka
Topp