Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natly" data-source="post: 553911" data-attributes="member: 75723"><p>hej hej!</p><p>Jag har inte hittat något boende än. Men är på god väg nu iallafall. Jag skulle vilja hitta lite roliga folk i ungefär min ålder, roliga och lätta människor=) Tjafs orkar vi ju inte med när vi ska ha en extremt rolig säong tillsammans=) Känner du dig träffad, så skriv! Så löser vi en lägenhet tillsammans, lättare om alla hjälps åt än att en ska jobba arslet av sig=)</p><p></p><p>Ha det gott alla skidfantaster så ses vi i vinterparadiset eller på dansgolvet/afterskin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natly, post: 553911, member: 75723"] hej hej! Jag har inte hittat något boende än. Men är på god väg nu iallafall. Jag skulle vilja hitta lite roliga folk i ungefär min ålder, roliga och lätta människor=) Tjafs orkar vi ju inte med när vi ska ha en extremt rolig säong tillsammans=) Känner du dig träffad, så skriv! Så löser vi en lägenhet tillsammans, lättare om alla hjälps åt än att en ska jobba arslet av sig=) Ha det gott alla skidfantaster så ses vi i vinterparadiset eller på dansgolvet/afterskin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Tillbaka
Topp