Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Arvvid" data-source="post: 555446" data-attributes="member: 83803"><p>Jag gjorde en säsong i St anton förra året och då bodde vi i St jakob, Haus Anita. Jag har ingen aning ifall hon forfarande hyr ut osv. Men är ni sugna på att testa så droppar jag hennes E-mail här så kan ni ju testa. </p><p> </p><p>E-mail: anitaschneider@st-anton.at </p><p></p><p>Förra året så bodde vi 7 personer där, det är 2 våningar som man har för sig själv som ligger under hennes lägenhet. </p><p></p><p>Ett stort kök med vardagsrum i ett och 2 rum med 2 bäddar i vardera, sedan är det 1 rum på övervåningen med 3 bäddar i. </p><p></p><p>Det finns också tillgång till tvättmaskin med hon tar en avgift på, tror det var 4 euro. </p><p></p><p>Så ni får ta och göra vad ni vill med infon, hoppas det hjälper.</p><p></p><p>Och lycka till alla, St anton är underbart! </p><p></p><p>/ A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Arvvid, post: 555446, member: 83803"] Jag gjorde en säsong i St anton förra året och då bodde vi i St jakob, Haus Anita. Jag har ingen aning ifall hon forfarande hyr ut osv. Men är ni sugna på att testa så droppar jag hennes E-mail här så kan ni ju testa. E-mail: anitaschneider@st-anton.at Förra året så bodde vi 7 personer där, det är 2 våningar som man har för sig själv som ligger under hennes lägenhet. Ett stort kök med vardagsrum i ett och 2 rum med 2 bäddar i vardera, sedan är det 1 rum på övervåningen med 3 bäddar i. Det finns också tillgång till tvättmaskin med hon tar en avgift på, tror det var 4 euro. Så ni får ta och göra vad ni vill med infon, hoppas det hjälper. Och lycka till alla, St anton är underbart! / A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Tillbaka
Topp