Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="richie_sthlm" data-source="post: 557458" data-attributes="member: 96546"><p>Tjenare kära puderpundare!</p><p></p><p>Jag är en kille på 26 år som ska åka ner till St.anton under perioden November -09 till Mars/April -10 för att jobba och shreda puder(beror lite på hur länge man kan bli kvar) och jag söker både jobb och boende.</p><p></p><p>Jobb:</p><p>Jag har tänkt att försöka skaffa mig ett bartenderjobb då idag jobbar extra som bartender idag, men visst så går det bra med egentligen vad som helst om det börjar tryta med pengar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Om någon har någon kontaktperson man kan ringa angående jobb osv så tar jag gärna emot dessa uppgifter för att försöka ordna så mycket som möjligt innan man kommit ner.</p><p></p><p></p><p>Boende:</p><p>Egentligen vad som helst så länge det inte är alldeles för långt utanför by, har tidigare bott i Pettnue under 2 månader och det var lite för långt bort.</p><p>Så jag letar efter ett kollektiv boende med schöna lirare.</p><p>Jag som person är typ som vilken soft jibber som helst som är väldigt anpassningsbar.</p><p>Jag städar, lagar mat och tvättar<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Så om någon har plats för en schön snubbe helt enkelt så får ni gärna kontakta mig antingen härvia eller min epost rickard@avanza.se</p><p></p><p>Peace</p><p></p><p>//Richie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="richie_sthlm, post: 557458, member: 96546"] Tjenare kära puderpundare! Jag är en kille på 26 år som ska åka ner till St.anton under perioden November -09 till Mars/April -10 för att jobba och shreda puder(beror lite på hur länge man kan bli kvar) och jag söker både jobb och boende. Jobb: Jag har tänkt att försöka skaffa mig ett bartenderjobb då idag jobbar extra som bartender idag, men visst så går det bra med egentligen vad som helst om det börjar tryta med pengar :) Om någon har någon kontaktperson man kan ringa angående jobb osv så tar jag gärna emot dessa uppgifter för att försöka ordna så mycket som möjligt innan man kommit ner. Boende: Egentligen vad som helst så länge det inte är alldeles för långt utanför by, har tidigare bott i Pettnue under 2 månader och det var lite för långt bort. Så jag letar efter ett kollektiv boende med schöna lirare. Jag som person är typ som vilken soft jibber som helst som är väldigt anpassningsbar. Jag städar, lagar mat och tvättar;) Så om någon har plats för en schön snubbe helt enkelt så får ni gärna kontakta mig antingen härvia eller min epost rickard@avanza.se Peace //Richie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Tillbaka
Topp