Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carlstedt" data-source="post: 561854" data-attributes="member: 66164"><p>Hallååe! Hur går det här egentligen, jag sitter hemma taggad som faan, är det någon som har fått något napp än? Jag har mailat st anton och fått en lista på massa möjliga boenden. Vi borde dra ihop ett gäng som är taggade och enas om ett boende över någon endaste stor msn eller telefon konveration tycker jag så att det händer något.</p><p></p><p>Maila mig om ni vill ha mailet från st anton så att vi kan styra upp något, vi är 2 säkra och så kanske 2 till ska med men dom är fortfarande lösa så dom behöver vi inte ta någon hänsyn till innan dom har bestämmt sig.</p><p></p><p>vicke_90_3@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carlstedt, post: 561854, member: 66164"] Hallååe! Hur går det här egentligen, jag sitter hemma taggad som faan, är det någon som har fått något napp än? Jag har mailat st anton och fått en lista på massa möjliga boenden. Vi borde dra ihop ett gäng som är taggade och enas om ett boende över någon endaste stor msn eller telefon konveration tycker jag så att det händer något. Maila mig om ni vill ha mailet från st anton så att vi kan styra upp något, vi är 2 säkra och så kanske 2 till ska med men dom är fortfarande lösa så dom behöver vi inte ta någon hänsyn till innan dom har bestämmt sig. vicke_90_3@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Tillbaka
Topp