Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natly" data-source="post: 562548" data-attributes="member: 75723"><p>Hej gott folk!</p><p></p><p>Kul att alla va så intresserade! Men ja valde att inte åka till St Anton i år, jag drar istället till Australien för att jobba och lära mig surfa. Så hör av er om ni känner att ni kan lägga skidor/bräda på hyllan ett tag dra med till Aussi och surfa plus resa runt lite!!!</p><p></p><p>Ni andra!hoppas boendet löser sig! Jag kände att jag inte hade den rätta motivationen för att fixa boende och så, därför valde jag en helt annan grej att göra istället!</p><p></p><p>Hoppas säsongen blir underbar för er!</p><p>MVH Nathalie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natly, post: 562548, member: 75723"] Hej gott folk! Kul att alla va så intresserade! Men ja valde att inte åka till St Anton i år, jag drar istället till Australien för att jobba och lära mig surfa. Så hör av er om ni känner att ni kan lägga skidor/bräda på hyllan ett tag dra med till Aussi och surfa plus resa runt lite!!! Ni andra!hoppas boendet löser sig! Jag kände att jag inte hade den rätta motivationen för att fixa boende och så, därför valde jag en helt annan grej att göra istället! Hoppas säsongen blir underbar för er! MVH Nathalie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Tillbaka
Topp