Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DennisEnglund" data-source="post: 564583" data-attributes="member: 90372"><p>Hej på er alla glada skidbummare:D låter som det är en taggas tråd som ska dra ner till anton i år. Jag och en polare planerar att dra ner i år och köra säsongen i anton, men problemet är att jag inte riktigt känner att han är sugen, och när som helst kommer han dra sig ut, och då skulle det vara grymt om man har några andra som man kan dra ner med, några som söker nyavänner för livet att bo där nere med? ni kan ju höra av er så pratar vi ihop oss lite och ser vad vi kan göra för skojj :D Jag är sjukt taggad på en säsong i anton full av skiåkning fesst och jobb:D:D</p><p></p><p>denoviish@hotmail.com</p><p></p><p>MVH Dennis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DennisEnglund, post: 564583, member: 90372"] Hej på er alla glada skidbummare:D låter som det är en taggas tråd som ska dra ner till anton i år. Jag och en polare planerar att dra ner i år och köra säsongen i anton, men problemet är att jag inte riktigt känner att han är sugen, och när som helst kommer han dra sig ut, och då skulle det vara grymt om man har några andra som man kan dra ner med, några som söker nyavänner för livet att bo där nere med? ni kan ju höra av er så pratar vi ihop oss lite och ser vad vi kan göra för skojj :D Jag är sjukt taggad på en säsong i anton full av skiåkning fesst och jobb:D:D denoviish@hotmail.com MVH Dennis [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10
Tillbaka
Topp